dc.contributor.author |
Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-08T07:44:19Z |
|
dc.date.available |
2022-12-08T07:44:19Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Трофаїла, Н. Дидактична гра як засіб ознайомлення дітей з предметним довкіллям. Acta Paedagogiсa Volynienses. 4. 2021. С. 17-21 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15100 |
|
dc.description.abstract |
У статті представлено змістову характеристику дидактичної гри як засобу ознайомлення дітей з предметним довкіллям. Дане поняття проаналізовано з позицій різних наукових підходів. Схарактеризовано суть дидактичної гри, її функції та структуру, етапи проведення. Представлено погляди дослідників на класифікацію дидактичних ігор. Ознайомлення дітей дошкільного віку з предметним довкіллям передбачає не передачу емпіричних знань про властивості та способи дій із предметами, а узагальнений у науці та зафіксований у системі наукових понять досвід пізнання людством явищ дійсності: природи, суспільства, мислення. Масове охоплення дітей суспільним дошкільним вихованням дає можливість практично забезпечити наступність і неперервність у навчально-виховній роботі закладу дошкільної освіти та школи. Дошкільний вік, це період побудови базових взаємин дитини зі світом і її бажання впорядкувати свої знання про довкілля, а потім узагальнити їх у вигляді певної моделі світобудови. |
uk_UA |
dc.publisher |
Acta Paedagogica Volynienses |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.091.33-027.22:796]:373.2.016:502 |
|
dc.subject |
дидактична гра |
uk_UA |
dc.subject |
предметне довкілля |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
предметний світ |
uk_UA |
dc.title |
ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРЕДМЕТНИМ ДОВКІЛЛЯМ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |