DSpace Repository

ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРЕДМЕТНИМ ДОВКІЛЛЯМ

Show simple item record

dc.contributor.author Трофаїла, Наталія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2022-12-08T07:44:19Z
dc.date.available 2022-12-08T07:44:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Трофаїла, Н. Дидактична гра як засіб ознайомлення дітей з предметним довкіллям. Acta Paedagogiсa Volynienses. 4. 2021. С. 17-21 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15100
dc.description.abstract У статті представлено змістову характеристику дидактичної гри як засобу ознайомлення дітей з предметним довкіллям. Дане поняття проаналізовано з позицій різних наукових підходів. Схарактеризовано суть дидактичної гри, її функції та структуру, етапи проведення. Представлено погляди дослідників на класифікацію дидактичних ігор. Ознайомлення дітей дошкільного віку з предметним довкіллям передбачає не передачу емпіричних знань про властивості та способи дій із предметами, а узагальнений у науці та зафіксований у системі наукових понять досвід пізнання людством явищ дійсності: природи, суспільства, мислення. Масове охоплення дітей суспільним дошкільним вихованням дає можливість практично забезпечити наступність і неперервність у навчально-виховній роботі закладу дошкільної освіти та школи. Дошкільний вік, це період побудови базових взаємин дитини зі світом і її бажання впорядкувати свої знання про довкілля, а потім узагальнити їх у вигляді певної моделі світобудови. uk_UA
dc.publisher Acta Paedagogica Volynienses uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.091.33-027.22:796]:373.2.016:502
dc.subject дидактична гра uk_UA
dc.subject предметне довкілля uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject предметний світ uk_UA
dc.title ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРЕДМЕТНИМ ДОВКІЛЛЯМ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account