Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T07:47:33Z | |
dc.date.available | 2022-12-08T07:47:33Z | |
dc.date.issued | 2021-03-25 | |
dc.identifier.citation | Трофаїла Н. Д. Професійна підготовка педагогів спеціальної та інклюзивної освіти. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. Умань: Візаві, 2021 р. С. 177–180. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15105 | |
dc.description.abstract | Однією з тенденцій розвитку освіти у XXI столітті став розвиток якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами, рівний доступ до освіти всіх категорій дітей. На сучасному етапі головним напрямом у навчанні та вихованні дітей з особливостями психофізичного розвитку є інклюзивна освіта.Включення дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір національної школи України зумовлює новий підхід до спеціальної освіти. Інклюзивний освітній простір сьогодні забезпечує дитині, незалежно від особливостей її розвитку, рівний доступ до якісної освіти в умовах масових загальноосвітніх навчальних закладів. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : Візаві | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | дошкільний вік | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.title | ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title.alternative | ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |