dc.contributor.author |
Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-08T07:47:33Z |
|
dc.date.available |
2022-12-08T07:47:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-25 |
|
dc.identifier.citation |
Трофаїла Н. Д. Професійна підготовка педагогів спеціальної та інклюзивної освіти. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. Малишевська І. А.[та ін.]. Умань: Візаві, 2021 р. С. 177–180. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15105 |
|
dc.description.abstract |
Однією з тенденцій розвитку освіти у XXI столітті став розвиток якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами, рівний доступ до освіти всіх категорій дітей. На сучасному етапі головним напрямом у навчанні та вихованні дітей з особливостями психофізичного розвитку є інклюзивна освіта.Включення дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір національної школи України зумовлює новий підхід до спеціальної освіти. Інклюзивний освітній простір сьогодні забезпечує дитині, незалежно від особливостей її розвитку, рівний доступ до якісної освіти в умовах масових загальноосвітніх навчальних закладів. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : Візаві |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільний вік |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.title |
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |