Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T07:48:09Z | |
dc.date.available | 2022-12-08T07:48:09Z | |
dc.date.issued | 2022-07 | |
dc.identifier.citation | Трофаїла Н.Д. Емоційна культура виховатедя: погляд на проблему. «Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Історія», Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка»)»: журнал. 2022. № 1(1) 2022. С. 428 - 440. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15106 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито основні підходи до розуміння терміна «емоційна культура», розглядається проблема взаємозв'язку емоційної культури майбутнього вихователя та його світоглядних позицій, їх значення в професійній готовності студента. Уточнено зміст поняття «емоційна культура», визначено складові компоненти емоційної культури. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми емоційної культури. | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.2.011.3 | |
dc.subject | світоглядні позиції | uk_UA |
dc.subject | оцінно-ціннісні знання | uk_UA |
dc.subject | емоційна культура | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | Емоційна культура вихователя: погляд на проблему | uk_UA |
dc.title.alternative | Емоційна культура вихователя: погляд на проблему | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |