DSpace Repository

Вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Мельникова, Ольга Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-12-08T07:50:28Z
dc.date.available 2022-12-08T07:50:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мельникова О. М. Вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку. Acta Paedagogica Volynienses. Вип. 1. Т. 1. 2022. С. 92–98. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15111
dc.description.abstract У статті порушується проблема, викликана потребою суспільства у формуванні сучасного молодого поколін-ня. Мета статті полягає у висвітленні впливу криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку.Виокремлено, проаналізовано погляди та узагальнено ідеї відомих дослідників щодо порушеної проблеми дослі-дження. У разі несприятливого перебігу кризи необхідно здійснювати психолого-педагогічний супровід дитини дошкільного віку, актуальність якого підвищуватиметься у зв'язку з акцентуванням на завданнях позитивної соціалізації, що простежується в освітніх програмах дітей дошкільного віку.Найбільш поширеними негативними проявами, які спостерігаються у дошкільному віці, є: примхливість, впертість, агресія, афективні спалахи, істерики, страхи, неслухняність, нечесність, жадібність, замкнутість, сором’язливість, кожен з яких має певні особливості прояву. Суттєвими є й інші симптоми криз у дітей, такі як негативізм, впертість, емоційне збудження, норовливість, свавілля та інші негативістські симптоми.Визначено психолого-педагогічні умови, дотримання яких уможливить попередження виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку у період перебігу криз психовікового розвитку. Закцентовано увагу на тому, що, аби допомогти дитині дошкільного віку успішно пережити психовікові кризи, необхідно побудувати навчаль-но-ігрову діяльність на основі корекційно-розвивальних ігор.У період кризи можуть сформуватися як позитивні, так і негативні новоутворення. Таким чином, вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку є актуальною проблемою сьогодення, оскільки вони можуть сприяти формуванню негативних проявів поведінки у дошкільників. uk_UA
dc.publisher Acta Paedagogica Volynienses uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;159.922.76-053.5:159.91
dc.subject кризи психовікового розвитку uk_UA
dc.subject негативна поведінка uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.title Вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Вплив криз психовікового розвитку на виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account