dc.contributor.author |
Муковіз, Олексій Павлович |
|
dc.contributor.author |
Мельничук, Віта Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Веремієнко, Вадим Олегович |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-08T08:00:57Z |
|
dc.date.available |
2022-12-08T08:00:57Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-25 |
|
dc.identifier.citation |
Муковіз О., Веремієнко В., Мельничук В. Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2019. 1. С. 85-93. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15120 |
|
dc.description |
http://psh.udpu.edu.ua/article/view/178130 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті аналізуються теоретичні засади системи дистанційного навчання вчителів початкової школи. Обґрунтовано закономірності та принципи функціонування системи. Розкрито змістовий аспект дистанційного навчання вчителів початкової школи, до складу якого входить: авторські курси, уміння використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології, досвід емоційно-вольового ставлення до цінностей дистанційного навчання, досвід професійного становлення та саморозвитку особистості засобами дистанційного навчання, досвід гуманної комунікації з викладачем та з колегами в професійному середовищі. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань (електронне видання) |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.018.43 |
|
dc.subject |
система дистанційного навчання |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
вчителі початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
закономірності |
uk_UA |
dc.subject |
принципи |
uk_UA |
dc.subject |
зміст |
uk_UA |
dc.title |
Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |