Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Муковіз, Олексій Павлович | |
dc.contributor.author | Мельничук, Віта Олександрівна | |
dc.contributor.author | Веремієнко, Вадим Олегович | |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T08:00:57Z | |
dc.date.available | 2022-12-08T08:00:57Z | |
dc.date.issued | 2019-06-25 | |
dc.identifier.citation | Муковіз О., Веремієнко В., Мельничук В. Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2019. 1. С. 85-93. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15120 | |
dc.description | http://psh.udpu.edu.ua/article/view/178130 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті аналізуються теоретичні засади системи дистанційного навчання вчителів початкової школи. Обґрунтовано закономірності та принципи функціонування системи. Розкрито змістовий аспект дистанційного навчання вчителів початкової школи, до складу якого входить: авторські курси, уміння використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології, досвід емоційно-вольового ставлення до цінностей дистанційного навчання, досвід професійного становлення та саморозвитку особистості засобами дистанційного навчання, досвід гуманної комунікації з викладачем та з колегами в професійному середовищі. | uk_UA |
dc.publisher | Умань (електронне видання) | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.018.43 | |
dc.subject | система дистанційного навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | вчителі початкової школи | uk_UA |
dc.subject | закономірності | uk_UA |
dc.subject | принципи | uk_UA |
dc.subject | зміст | uk_UA |
dc.title | Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |