00 DSpace/Manakin Repository

Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Муковіз, Олексій Павлович
dc.contributor.author Мельничук, Віта Олександрівна
dc.contributor.author Веремієнко, Вадим Олегович
dc.date.accessioned 2022-12-08T08:00:57Z
dc.date.available 2022-12-08T08:00:57Z
dc.date.issued 2019-06-25
dc.identifier.citation Муковіз О., Веремієнко В., Мельничук В. Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2019. 1. С. 85-93. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15120
dc.description http://psh.udpu.edu.ua/article/view/178130 uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізуються теоретичні засади системи дистанційного навчання вчителів початкової школи. Обґрунтовано закономірності та принципи функціонування системи. Розкрито змістовий аспект дистанційного навчання вчителів початкової школи, до складу якого входить: авторські курси, уміння використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології, досвід емоційно-вольового ставлення до цінностей дистанційного навчання, досвід професійного становлення та саморозвитку особистості засобами дистанційного навчання, досвід гуманної комунікації з викладачем та з колегами в професійному середовищі. uk_UA
dc.publisher Умань (електронне видання) uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.018.43
dc.subject система дистанційного навчання uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject вчителі початкової школи uk_UA
dc.subject закономірності uk_UA
dc.subject принципи uk_UA
dc.subject зміст uk_UA
dc.title Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу