dc.description.abstract |
Статтюприсвячено психологічній підтримці дітей під час війни.Розкрито, що майбутнє психічне здоров’я нації залежить від того, наскільки сьогодні ми зуміємо забезпечити зростаючій особистості такий важливий для неї психологічний комфорт, створити умови, у яких гарантувало б духовне здоров’я, оптимальне фізичне, духовне і соціальне благополуччя. У статті запропоновано психолого-педагогічні вправи для дітей дошкільного віку для зняття стресових ситуацій. У статті розглядаються різні погляди вчених (Л.І.Божович, А.А.Бодалев, В.С.Мухіна, Т.А.Рєпіна), щодо важливості збереження, зміцнення і відновлення здоров’я дітей.Доведено, що відчуття тривоги, страху і пригнічення під час таких невизначених часів як війна, є невідворотними. Діти війни. Діти, які спостерігають як наші воїни мужньо боронять державу від ворога. І з ними важливо про це говорити. Запитати у дитини що вона знає про війну і як розуміє її. Цей крок ми розпочинаємо коли є гарно налаштований контакт між дорослим і дитиною. Він потрібен для того, щоб розуміти на якому рівні ми зможемо розмовляти з дитиною на цю тему, скільки вона вже розуміє і що ми можемо розповісти. Сьогодні кожен день війни відбивається новими ранами в душах людей. Війна торкнулася кожної української родини і назавжди залишила слід в генетичній пам’яті нашого народу.Емоційна потреба у любові та захищеності посідає перше місце серед духовних потреб дітей. Недостатнє задоволення цієї потреби зумовлює виникнення у дітей короткочасних і тривалих негативних психічних станів.Проаналізовано, що одним із дієвих способів підтримки дитини у такий період є заняття творчістю, які заспокоюють, відволікають від негативу й допомагають впорядкувати думки. Завдяки ним можна допомогти подолати стрес, депресію, страхи, поганий настрій та тривожні стани.Чим швидше допомогти дитині упоратися зі стресами війни, то краще вона почуватиметься і зменшиться ризик виникнення проблем у майбутньому. |
uk_UA |