DSpace Repository

САМОСТАВЛЕННЯ, ЙОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Дука, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-12-08T09:03:08Z
dc.date.available 2022-12-08T09:03:08Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Дука Т. М. САМОСТАВЛЕННЯ, ЙОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Věda a perspektivy. № 8(15). 2022. С. 93–105. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15149
dc.description.abstract У статті розкривається сутність поняття «самоставлення особистості», його структуру, яка включає в себе такі компоненти: когнітивний, емоційний та повединковий. Визначено основні критерії емоційно-ціннісного ставлення особистості до самої себе, до яких належать: самооцінка, воля, самоповага, прийняття себе і ставлення особистості до свого соціального «Я». Встановлено, що важливим періодом становлення самоставлення дитини є дошкільний вік.Охарактеризовано процес становлення самоставлення дитини дошкільного віку у зв’язку з її життєвими орієнтаціями. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника.Уза гальнено, що недостатня сформованість таких умінь дитини, як адекватна оцінка результатів власної діяльності, поведінки та своєї особистості в цілому, вміння здійснити елементарний вибір і прийняти власне рішення, спроможність виявляти свої почуття на повну силу, здатність бачити свої позитивні і негативні якості, вже у дошкільному віці призводить до виникнення низки проблем у становленні особистості дитини на наступному етапі її розвитку.Емпірично досліджено індивідуальні особливості само ставлення старших дошкільників і визначено показники складових самоставлення (самооцінка, самоповага, прийняття себе, соціальне «Я», вольова регуляція).З’ясовано, що становлення самоставлення старших дошкільників залежить не тільки від взаємодії зі своїми батьками, а й від стилю спілкування вихователів, характеру міжособистісної взаємодії з однолітками та особливостей внутрішнього світу. uk_UA
dc.publisher Věda a perspektivy uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject самоставлення uk_UA
dc.subject моційно-ціннісне ставлення дошкільника до самого себе uk_UA
dc.subject самооцінка uk_UA
dc.subject самоповага uk_UA
dc.subject ціннісні орієнтації uk_UA
dc.title САМОСТАВЛЕННЯ, ЙОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA
dc.title.alternative САМОСТАВЛЕННЯ, ЙОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account