DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Show simple item record

dc.contributor.author Кравчук, Неля Павлівна
dc.date.accessioned 2022-12-08T09:03:35Z
dc.date.available 2022-12-08T09:03:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кравчук Н. П. ФОРМУВАННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Věda a perspektivy. № 6(13). 2022. С. 333–346. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15152
dc.description.abstract У статті окреслено теоретико-методологічні аспекти формування психічного здоров’я обдарованих дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності як важливого завдання сьогодення. Досліджено три категорії понять: «психічне здоров’я», «обдаровані діти» та «ігрова діяльність». Актуальністьматеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що обдаровані діти потребують особливого виховання та спеціальних умов для формування їх психічного здоров’я. Простеженостан проблеми психічного здоров’я особистості в сучасних наукових дослідженнях.Охарактеризовано вплив ігрової діяльності на формування психічного здоров’я обдарованоїособистості. У статті подано проблему формування психічного здоров’я у наукових розвідках І.Дубровиної, О. Хухлаєвої, Г. Гончаренка та ін.; розглядаються різні погляди щодо проблеми дитячої обдарованості (О.Кульчицька, О.Проценко, А. Савенков та ін.); представлено проблему ігрової діяльності з точки зору її розвивального впливу на особистість дитини дошкільного віку в таких дослідженнях: (Л.Виготський, О.Запорожець, В.Сухомлинський та ін.).Автори вважають, що психічне здоров’я обдарованих дітей старшого дошкільного віку слід цілеспрямовано формувати, адже такі діти мають ряд характерних особливостей (вразливість, самокритичність, перфекціонізм та ін.) та проблем, які пов’язані з ними. Тому, на думку автора, використання ігрової діяльності дозволить м’яко впливати на формування їх психічного здоров’я.Проаналізовано фактори, що впливають на психічне здоров’я обдарованих дітей (зростання тривалості екранного часу, сидячої поведінки, зниження тривалості сну, рухової активності тощо) та основні показники сформованості психічного здоров’я (процес адаптації після вступу до ЗДО, рівень розвитку комунікативних навичок, рівень позитивної мотивації до соціально важливої для даного віку діяльності та ін.). uk_UA
dc.publisher Věda a perspektivy uk_UA
dc.subject обдарована дитина uk_UA
dc.subject психічне здоров’я uk_UA
dc.subject ігровадіяльність uk_UA
dc.subject гра uk_UA
dc.subject інтелект uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ uk_UA
dc.title.alternative ФОРМУВАННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account