dc.contributor.author |
Іщенко, Людмила Валентинівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-08T09:03:52Z |
|
dc.date.available |
2022-12-08T09:03:52Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Іщенко Л. В. Підготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярів. Acta Paedagogica Volynienses. Вип. 1. Т. 1. 2022. С. 73–78. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15153 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкривається підготовка майбутніх педагогів дошкільної та початкової ланок освіти до навчання математики дітей старшого дошкільного віку і першокласників. Здійснено аналіз досліджень із проблеми під-готовки фахівців до зазначеного виду діяльності. Метою статті є підготовка майбутніх вихователів і вчителів до навчання математики старших дошкільників та учнів першого класу школи. Доведено актуальність вибору теми дослідження, яке полягає у розв’язанні комплексного соціально-педагогічного завдання, зокрема у забезпе-ченні наступності між суміжними ланками освіти (дошкільною та початковою), що сприяє підвищенню рівня загальної готовності дитини до шкільного навчання і розвитку подальшого інтересу до математичної діяльнос-ті. Виокремлено показники математичного розвитку, на які потрібно звернути особливу увагу фахівцям обох освітянських ланок. З’ясовано, що досягнення високого рівня готовності дітей до навчання у школі передбачає удосконалення як змістового, так і процесуального складників навчання математики. Для реалізації цих напрямів використовуються такі організаційні форми: методичні об’єднання; семінари педагогів закладів дошкільного навчання та вчителів початкових класів; спільні педагогічні ради, конференції; проведення відкритих дидактич-них і виховних заходів для педагогів закладів дошкільної освіти та вчителів початкової школи; дні відкритих две-рей у закладах дошкільної освіти та початковій школі; спільний аналіз діяльності щодо здійснення наступності; індивідуальні консультації педагогів закладів дошкільної освіти і вчителів початкової школи; взаємовідвідуван-ня та аналіз дидактичних і виховних заходів; взаємонавчання вчителів початкової школи та педагогів закладів дошкільної освіти; вивчення особових справ, карт розвитку, діагностичних матеріалів розвитку. |
uk_UA |
dc.publisher |
Acta Paedagogica Volynienses |
uk_UA |
dc.subject |
наступність у навчанні математики |
uk_UA |
dc.subject |
ідготовка майбутніх вихователів і вчителів |
uk_UA |
dc.subject |
старші дошкільники |
uk_UA |
dc.subject |
першокласники |
uk_UA |
dc.subject |
математичний розвито |
uk_UA |
dc.subject |
математична готовність до школи |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Підготовка майбутніх педагогів до навчання математики старших дошкільників та молодших школярів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |