00 DSpace/Manakin Repository

Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарбар, Світлана Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-12-08T09:04:25Z
dc.date.available 2022-12-08T09:04:25Z
dc.date.issued 2022-05-25
dc.identifier.citation Гарбар С. В. НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ : матеріали XV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.) : у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. – Умань : Візаві, 2022. Ч. 1. – 238 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15154
dc.description.abstract використання мультиплікаційних фільмів – це сучасний і дієвий засіб навчання і виховання, що виконує освітню, розвивальну і виховну функції, які діють в органічній єдності. Відтак, сприяють формуванню у дитини потреби в знаннях, активного інтересу до того, що може стати їх новим джерелом, удосконаленню пізнавальних умінь і навичок uk_UA
dc.publisher Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2022 uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 378 У 52;
dc.subject старший дошкільний вік uk_UA
dc.subject мультиплікаційні фільми uk_UA
dc.subject виховання uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.title Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу