dc.contributor.author |
Гарбар, Світлана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-08T09:04:25Z |
|
dc.date.available |
2022-12-08T09:04:25Z |
|
dc.date.issued |
2022-05-25 |
|
dc.identifier.citation |
Гарбар С. В. НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ : матеріали XV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.) : у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. – Умань : Візаві, 2022. Ч. 1. – 238 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15154 |
|
dc.description.abstract |
використання мультиплікаційних фільмів – це сучасний і дієвий засіб навчання і виховання, що виконує освітню, розвивальну і виховну функції, які діють в органічній єдності. Відтак, сприяють формуванню у дитини потреби в знаннях, активного інтересу до того, що може стати їх новим джерелом, удосконаленню пізнавальних умінь і навичок |
uk_UA |
dc.publisher |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2022 |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378 У 52; |
|
dc.subject |
старший дошкільний вік |
uk_UA |
dc.subject |
мультиплікаційні фільми |
uk_UA |
dc.subject |
виховання |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток |
uk_UA |
dc.title |
Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Використання мультиплікаційних фільмів як засіб розвитку особистості дитини старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |