Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гарбар, Світлана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T09:05:12Z | |
dc.date.available | 2022-12-08T09:05:12Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гарбар С. В. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 4(6) 2022. С. 271. | uk_UA |
dc.identifier.other | https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-4(6) | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15155 | |
dc.description.abstract | Проблема виховання культури поведінки підростаючого покоління є однією з головних на сучасному етапі розвитку людства. Зниження культурно-морального рівня суспільства зумовлює необхідність створення нових підходів і способів виховання культури поведінки особистості, особливо в контексті загальнолюдських цінностей і норм поведінки. | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи», 2022 | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;001.32:1 /3](477)(02) | |
dc.subject | вихованість | uk_UA |
dc.subject | культура поведінки | uk_UA |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.title | КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.title.alternative | КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |