dc.contributor.author |
Гарбар, Світлана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-08T09:05:12Z |
|
dc.date.available |
2022-12-08T09:05:12Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Гарбар С. В. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 4(6) 2022. С. 271. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-4(6) |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15155 |
|
dc.description.abstract |
Проблема виховання культури поведінки підростаючого покоління є однією з головних на сучасному етапі розвитку людства. Зниження культурно-морального рівня суспільства зумовлює необхідність створення нових підходів і способів виховання культури поведінки особистості, особливо в контексті загальнолюдських цінностей і норм поведінки. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавнича група «Наукові перспективи», 2022 |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;001.32:1 /3](477)(02) |
|
dc.subject |
вихованість |
uk_UA |
dc.subject |
культура поведінки |
uk_UA |
dc.subject |
старший дошкільний вік |
uk_UA |
dc.subject |
критерії |
uk_UA |
dc.title |
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ВИХОВАНОСТІ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |