dc.contributor.author |
Гарбар, Світлана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-08T09:05:36Z |
|
dc.date.available |
2022-12-08T09:05:36Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Гарбар С. В. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2022. Випуск 1 (50). 340 с. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2524-0609 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15156 |
|
dc.description.abstract |
У статті схарактеризовано сутність понять «природознавча компетентність», «формування природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку», «мультиплікаційні фільми»; проаналізовано потенційні можливості використання мультиплікаційних фільмів; визначено критерії добору мультиплікаційних фільмів з точки зору їх придатності для використання як засобу формування природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження: теоретичні (аналіз літератури з проблем дослідження), емпіричні (педагогічні спостереження, створення спеціальних діагностичних ситуацій). З’ясовано, що мультиплікаційні фільми виконують неабияку виховну, пізнавальну, розвивальну та навчальну функції. Визначено критерії добору мультфільмів з точки зору їх придатності для використання у формуванні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку. Виділено дитячі мультиплікації, які варто використовувати у роботі з дітьми. Запропоновано систему тематичного планування перегляду мультиплікаційних фільмів для дітей молодшого шкільного віку, яка передбачає три етапи роботи: підготовчий, переглядовий, рефлексивний. З’ясовано рівні природознавчої компетентності дітей молодшого шкільного віку, що дозволяють виокремити низький, середній та високий. |
uk_UA |
dc.publisher |
Ужгородський національний університет, 2022 |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 373.3.017:502]:791.228;DOI: 10.24144/2524-0609.2022.50.56-58 |
|
dc.subject |
природознавча компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
формування компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
діти молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
мультиплікаційні фільми |
uk_UA |
dc.title |
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ У ФОРМУВАННІ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ У ФОРМУВАННІ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |