Abstract:
У монографії здійснено історико-педагогічний аналіз розвитку теорії та практики підготовки логопедів до інноваційної діяльності в Україні. Розкриті теоретичні основи підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти, діагностика готовності майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти. Висвітлені сучасні технології реалізації інтеграції складових професійної підготовки. У посібнику розглядаються психолого-педагогічні засади та технології реалізації міждисциплінарної підготовки майбутніх логопедів у вищих навчальних закладах. Видання адресоване науковим працівникам, викладачам, аспірантам, студентам закладів вищої освіти для підготовки фахівців зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта», а також у системі післядипломної педагогічної освіти для розроблення освітньо-виховних програм, методичних посібників, науково-методичних рекомендацій для логопедів, вихователів та психологів закладів дошкільної освіти, а також батьків дітей дошкільного віку.