dc.contributor.author |
Білан, Валентина Андріївна |
|
dc.contributor.author |
Лемещук, Марина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-08T09:14:29Z |
|
dc.date.available |
2022-12-08T09:14:29Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-29 |
|
dc.identifier.citation |
Білан В. А. Лемещук М. А. ФОРМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагоггчного університету . Вип.2, Ч.2, 2020 С. 13-25. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-4906 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15166 |
|
dc.description |
https://library.udpu.edu.ua/library_files/zbirnuk_nayk_praz/2020/22/4.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено концептуальні підходи до розгляду практичних і теоретичних знань і вмінь, що стосуються нормалізації мікросоціального середовища (сімʼї). Розкрито необхідність підготовки фахівців, здатних надавати психологічну допомогу батькам та їхнім дітям, які відчувають труднощі в міжособистісних стосунках; структуру їх готовності до цієї роботи ‒ особистісну, професійну та творчу компетентності. Показано два аспекти психологічного консультування: соціально-психологічні особливості проблем батьківсько-дитячих відносин та професійно-психологічні проблеми взаємодії консультанта і батьків на консультаціях. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378.017:34; |
|
dc.subject |
психолого-педагогічна підтримка |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
діагностика |
uk_UA |
dc.subject |
планування дій |
uk_UA |
dc.subject |
упровадження |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |