dc.contributor.author |
Лемещук, Марина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-08T09:20:10Z |
|
dc.date.available |
2022-12-08T09:20:10Z |
|
dc.date.issued |
2022-10 |
|
dc.identifier.citation |
Лемещук, М., Пісняк, В., Березань, В., Стоколос-Ворончук, О., & Юристовська, Н. (2022). Європейські практики інклюзивної освіти (досвід для України). Амазонія Інвестига,11(55), 80-88. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15172 |
|
dc.description |
https://amazoniainvestiga.info/index.php/amazonia/article/view/2077 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В епоху глобалізації відбувається процес демократизації і відкритості суспільства. Цінність людей, їхня гідність та їхнє життя переосмислюються та отримують новий сенс. Раса, стать, стать, соціальний прошарок, фізичні та розумові можливості вже не є «критеріями» перебування в суспільстві. Кожна людина має право на реалізацію своїх прав. Кожна людина має право на освіту, медицину, життя тощо. Україна поступово рухається в бік Європи і протягом останніх п'яти років активно реалізує програму інклюзивної освіти. Інклюзивна освіта – це система просвітницьких заходів, спрямованих на подолання дискримінації та виключення учнів з фізичними та психологічними вадами. Ця система освіти стала в опозицію до системи інтернатів, де учні відрізані від суспільства. Протягом п'яти років в Україні активно створюються інклюзивні класи та впроваджуються різні методики навчання. |
uk_UA |
dc.publisher |
Амазонія Інвестига |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.title |
European practices of inclusive education (experience for Ukraine) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Європейські практики інклюзивної освіти (досвід для України) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |