00 DSpace/Manakin Repository

Технологія гейміфікації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коберник, Галина Іванівна
dc.date.accessioned 2022-12-08T09:35:16Z
dc.date.available 2022-12-08T09:35:16Z
dc.date.issued 2021-05-10
dc.identifier.citation Коберник Г. І. Технологія гейміфікації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя. Перспективи та інновації науки. Київ. 2021. №5 (5). С. 397-405. uk_UA
dc.identifier.issn 2786-4952
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15192
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/759/761 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаєтьсяактуальна проблема технологізації освітнього процесу в закладах вищої педагогічної освіти. Зокрема досліджуються можливості використання технології гейміфікації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя. Застосовуючи такі методи наукового дослідження, як аналіз, порівняння та узагальнення вітчизняних та зарубіжних теоретичних джерел, розкрито сутність, провідні ідеї технології гейміфікації та методику її впровадження в закладах вищої педагогічної освіти. Доводиться, що гейміфікація пов’язана насамперед із двома особливостями навчання: проблемністю та засвоєнням навчальної інформації через гру.У вітчизняній та зарубіжній науці відсутні усталені погляди на визначення сутності дидактичних ігор. Учені відносять дидактичну гру до методів навчання, прийомів навчання, форм навчання, видів навчання, засобів навчання. Існує й інший підхід: гра є поліфункціональним педагогічним явищем, тому й правомірно розглядати її як засіб, метод, форму, емоційний стимул організації діяльності дітей і дорослих. Надумку сучасних педагогів, мова має йти про ігрову технологію, адже саме за своєю природою гра –це найвпливовіша форма життєдіяльності особистості. У зарубіжній науковій літературі найчастіше йдеться про технологію гейміфікації. Не зважаючи на різні трактування ігрової діяльності, спільною у дослідників є думка про те, що у процесі гри забезпечується трансляція певного елемента культури (сюжету), що є формою передавання культурного досвіду (наприклад, способу діяльності), який у процесі розвитку індивіда йапробації цієї діяльності під час гри наповнюється особистісним змістом, що є основою професійної підготовки фахівців. uk_UA
dc.publisher Київ: Перспективи та інновації науки uk_UA
dc.subject технологія uk_UA
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject грова діяльність uk_UA
dc.subject заклад вищої педагогічної освіти, uk_UA
dc.subject професійно-педагогічна підготовка uk_UA
dc.subject майбутній учитель uk_UA
dc.title Технологія гейміфікації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу