dc.contributor.author |
Роєнко, Людмила Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Комар, Ольга Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Дячук, Павло Вікторович |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-08T09:52:30Z |
|
dc.date.available |
2022-12-08T09:52:30Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Theoretical foundations of pedagogy and education: collective monograph / Hritchenko T., Loiuk O., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. 994 р. С. 797–832 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
978-1-63972-068-2 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15197 |
|
dc.description |
https://isg-konf.com/wp-content/uploads/2021/12/Monograph/Monograph-USA-Pedagogy-2021-III-isg-konf.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування самооцінки молодших школярів у процесі навчання. На основі вивчення й аналізу філософської і психолого-педагогічної літератури, здійснено системний аналіз теорії та практики формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності та визначено дидактичні умови, що сприяють ефективності цього процесу: мотивація учнів до самооцінної діяльності; включення педагогом учнів до систематичного і послідовного процесу самоаналізу в умовах спільної навчальної діяльності; поетапність формування мотиваційно-ціннісного, когнітивного та діяльнісно практичного компонентів самооцінки; опора на традиції гуманістичної освіти, формування гуманних взаємин між учасниками освітнього процесу, підтримка позитивного емоційного стану молодших школярів у процесі самооцінювання навчальної діяльності, надання їм своєчасної допомоги. У роботі узагальнено сутність поняття «самооцінка», її структуру, функції та особливості формування у процесі навчання; окреслено можливості спільної навчальної діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів. У дослідженні здобуто нові дані про зміни, що відбуваються в самооцінці молодших школярів під впливом систематичного введення у процес спільної навчальної роботи визначених дидактичних умов, доведено їх ефективність. |
uk_UA |
dc.publisher |
Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
;8.11 |
|
dc.subject |
педагогічні умови, самооцінка |
uk_UA |
dc.subject |
молодші школярі, навчальна діяльність, |
uk_UA |
dc.subject |
мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-практичний компоненти |
uk_UA |
dc.subject |
спільна навчальна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні умови формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |