00 DSpace/Manakin Repository

Педагогічні умови формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Роєнко, Людмила Миколаївна
dc.contributor.author Комар, Ольга Анатоліївна
dc.contributor.author Дячук, Павло Вікторович
dc.date.accessioned 2022-12-08T09:52:30Z
dc.date.available 2022-12-08T09:52:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Theoretical foundations of pedagogy and education: collective monograph / Hritchenko T., Loiuk O., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. 994 р. С. 797–832 uk_UA
dc.identifier.issn 978-1-63972-068-2
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15197
dc.description https://isg-konf.com/wp-content/uploads/2021/12/Monograph/Monograph-USA-Pedagogy-2021-III-isg-konf.pdf uk_UA
dc.description.abstract Стаття є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування самооцінки молодших школярів у процесі навчання. На основі вивчення й аналізу філософської і психолого-педагогічної літератури, здійснено системний аналіз теорії та практики формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності та визначено дидактичні умови, що сприяють ефективності цього процесу: мотивація учнів до самооцінної діяльності; включення педагогом учнів до систематичного і послідовного процесу самоаналізу в умовах спільної навчальної діяльності; поетапність формування мотиваційно-ціннісного, когнітивного та діяльнісно практичного компонентів самооцінки; опора на традиції гуманістичної освіти, формування гуманних взаємин між учасниками освітнього процесу, підтримка позитивного емоційного стану молодших школярів у процесі самооцінювання навчальної діяльності, надання їм своєчасної допомоги. У роботі узагальнено сутність поняття «самооцінка», її структуру, функції та особливості формування у процесі навчання; окреслено можливості спільної навчальної діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів. У дослідженні здобуто нові дані про зміни, що відбуваються в самооцінці молодших школярів під впливом систематичного введення у процес спільної навчальної роботи визначених дидактичних умов, доведено їх ефективність. uk_UA
dc.publisher Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;8.11
dc.subject педагогічні умови, самооцінка uk_UA
dc.subject молодші школярі, навчальна діяльність, uk_UA
dc.subject мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-практичний компоненти uk_UA
dc.subject спільна навчальна діяльність uk_UA
dc.title Педагогічні умови формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу