Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Роєнко, Людмила Миколаївна | |
dc.contributor.author | Комар, Ольга Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Дячук, Павло Вікторович | |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T09:52:30Z | |
dc.date.available | 2022-12-08T09:52:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Theoretical foundations of pedagogy and education: collective monograph / Hritchenko T., Loiuk O., – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2021. 994 р. С. 797–832 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 978-1-63972-068-2 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15197 | |
dc.description | https://isg-konf.com/wp-content/uploads/2021/12/Monograph/Monograph-USA-Pedagogy-2021-III-isg-konf.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування самооцінки молодших школярів у процесі навчання. На основі вивчення й аналізу філософської і психолого-педагогічної літератури, здійснено системний аналіз теорії та практики формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності та визначено дидактичні умови, що сприяють ефективності цього процесу: мотивація учнів до самооцінної діяльності; включення педагогом учнів до систематичного і послідовного процесу самоаналізу в умовах спільної навчальної діяльності; поетапність формування мотиваційно-ціннісного, когнітивного та діяльнісно практичного компонентів самооцінки; опора на традиції гуманістичної освіти, формування гуманних взаємин між учасниками освітнього процесу, підтримка позитивного емоційного стану молодших школярів у процесі самооцінювання навчальної діяльності, надання їм своєчасної допомоги. У роботі узагальнено сутність поняття «самооцінка», її структуру, функції та особливості формування у процесі навчання; окреслено можливості спільної навчальної діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів. У дослідженні здобуто нові дані про зміни, що відбуваються в самооцінці молодших школярів під впливом систематичного введення у процес спільної навчальної роботи визначених дидактичних умов, доведено їх ефективність. | uk_UA |
dc.publisher | Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;8.11 | |
dc.subject | педагогічні умови, самооцінка | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі, навчальна діяльність, | uk_UA |
dc.subject | мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-практичний компоненти | uk_UA |
dc.subject | спільна навчальна діяльність | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування самооцінки молодших школярів в освітній діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |