00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові дослідження кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарматюк, Олена Валентинівна
dc.contributor.author Гуменюк, Алла Валеріївна
dc.date.accessioned 2022-12-09T07:34:42Z
dc.date.available 2022-12-09T07:34:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гуменюк А. В., Гарматюк О. В. Маркетингові дослідження кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світі. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 1. С. 181-187. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15210
dc.description https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/view/2039/6565657067 uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено кон’юнктуру на внутрішньому та зовнішньому ринках з метою аналізу пропозиції на різні види овочів на ринку України та факторів впливу на них. uk_UA
dc.publisher Західноукраїнський національний університет uk_UA
dc.subject кон’юнктура uk_UA
dc.subject овочевий ринок uk_UA
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject економічні критері uk_UA
dc.subject попит uk_UA
dc.subject пропозиція uk_UA
dc.title Маркетингові дослідження кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світі uk_UA
dc.title.alternative Маркетингові дослідження кон’юнктури овочевого ринку в Україні та світі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу