dc.contributor.author |
Богашко, Олександр Леонідович |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-19T09:01:05Z |
|
dc.date.available |
2022-12-19T09:01:05Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.citation |
Богашко О. Л. Розвиток туристичного бізнесу в умовах цифрової економіки. Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти : Матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 9 червня 2022 р., Миколаїв-с.Коблеве. Миколаїв : МНАУ, 2022. С. 142–144. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-617-7149-61-2 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15226 |
|
dc.description.abstract |
Вивільнення вільного часу, отримане внаслідок цифровізації процесів та виробництв, призводить до збільшення частки послуг в економіці, зростання підприємств сфери послуг та підвищення попиту на послуги. Світовий ринок туризму протягом останнього десятиліття демонструє стійке зростання від 3 до 7% щорічно. Можна припустити, що в міру того, як попит на подорожі та туристські послуги зростатиме, зростуть і вимоги мандрівників до сфери гостинності. У боротьбі за споживача на першому плані виступатимуть такі конкурентні переваги компанії, як: екологічність, технологічність, індивідуальність товару/послуги, соціальна відповідальність. Змінна динаміка туристських потреб підвищує вимоги до туристичної індустрії. Отже, розуміння напряму трансформації споживчого попиту – актуальне завдання туристських підприємств і закупівельних організацій,яке можна вирішити, перебуваючи у постійному взаємозв’язку зі споживачами. |
uk_UA |
dc.publisher |
Миколаїв: МНАУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;338.244.47 |
|
dc.relation.ispartofseries |
Р;64 |
|
dc.subject |
туристичний бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
сфера послуг |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова економіка |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-сервіси |
uk_UA |
dc.subject |
туристичний продукт |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові технології |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток туристичного бізнесу в умовах цифрової економіки |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |