Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Подгорінова, Анастасія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-24T11:35:08Z | |
dc.date.available | 2023-01-24T11:35:08Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Подгорінова А. Ю. Можливості танцювально-рухової терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами та їх батьками. Інноваційні технології в сучасному освітньому просторі. Збірник матеріалів Всеукраїнського семінару-практикуму, Львів – Броди, 23-24 листопада 2021 р. / Упорядники Н. В. Воляник, О. А. Плахотнюк. Броди : Видавництво «Просвіта», 2022. С. 70-74. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15236 | |
dc.description.abstract | У статті визначено поняття «особи з особливими освітніми потребами». Зазначено про участь у проєкті «Без обмежень». Описано досвід проведення різноманітних танцювально-рухових терапевтичних вправ («Рухове знайомство», «Наслідування явищ природи та рухів тварин», «Дзеркало», «Танцювальний діалог», «Кольоровий діалог», «Виростає квітка») на спільних заняттях із дітьми з особливими освітніми потребами та дітьми із нормотиповим розвитком та їх батьками. З’ясовано труднощі у спільній роботі із дітьми з особливими освітніми потребами та дітьми із нормотиповим розвитком і їх батьками та шляхи їх подолання. | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво "Просвіта" | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | танцювально-рухова терапія | uk_UA |
dc.subject | проєкт «Без обмежень» | uk_UA |
dc.subject | вправа «Рухове знайомство» | uk_UA |
dc.subject | вправа «Наслідування явищ природи та рухів тварин» | uk_UA |
dc.subject | вправа «Дзеркало» | uk_UA |
dc.subject | вправа «Танцювальний діалог» | uk_UA |
dc.subject | вправа «Кольоровий діалог» | uk_UA |
dc.subject | вправа «Виростає квітка» | uk_UA |
dc.title | Можливості танцювально-рухової терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами та їх батьками | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |