dc.contributor.author |
Подгорінова, Анастасія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-24T11:35:08Z |
|
dc.date.available |
2023-01-24T11:35:08Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Подгорінова А. Ю. Можливості танцювально-рухової терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами та їх батьками. Інноваційні технології в сучасному освітньому просторі. Збірник матеріалів Всеукраїнського семінару-практикуму, Львів – Броди, 23-24 листопада 2021 р. / Упорядники Н. В. Воляник, О. А. Плахотнюк. Броди : Видавництво «Просвіта», 2022. С. 70-74. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15236 |
|
dc.description.abstract |
У статті визначено поняття «особи з особливими освітніми потребами». Зазначено про участь у проєкті «Без обмежень». Описано досвід проведення різноманітних танцювально-рухових терапевтичних вправ («Рухове знайомство», «Наслідування явищ природи та рухів тварин», «Дзеркало», «Танцювальний діалог», «Кольоровий діалог», «Виростає квітка») на спільних заняттях із дітьми з особливими освітніми потребами та дітьми із нормотиповим розвитком та їх батьками. З’ясовано труднощі у спільній роботі із дітьми з особливими освітніми потребами та дітьми із нормотиповим розвитком і їх батьками та шляхи їх подолання. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавництво "Просвіта" |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.subject |
танцювально-рухова терапія |
uk_UA |
dc.subject |
проєкт «Без обмежень» |
uk_UA |
dc.subject |
вправа «Рухове знайомство» |
uk_UA |
dc.subject |
вправа «Наслідування явищ природи та рухів тварин» |
uk_UA |
dc.subject |
вправа «Дзеркало» |
uk_UA |
dc.subject |
вправа «Танцювальний діалог» |
uk_UA |
dc.subject |
вправа «Кольоровий діалог» |
uk_UA |
dc.subject |
вправа «Виростає квітка» |
uk_UA |
dc.title |
Можливості танцювально-рухової терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами та їх батьками |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |