00 DSpace/Manakin Repository

ПСИХОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСОБУ ВПЛИВУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шеленкова, Наталія Леонідівна
dc.contributor.author Косовська, Катерина Федорівна
dc.date.accessioned 2023-02-01T12:50:07Z
dc.date.available 2023-02-01T12:50:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Шеленкова Н. Л., Косовська К. Ф. Психологічна сутність реклами як засобу впливу. The 5 th International scientific and practical conference “Modern science: innovations and prospects” (February 6-8, 2022) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. Рp. 497-499. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15263
dc.description.abstract Аналіз найпоширеніших засобів маніпулювання свідомістю особистості останнім часом часто проводиться у психологічній літературі, і демонструє, що дедалі частіше спостерігається використання маніпулятивних технологій саме у рекламі. uk_UA
dc.publisher SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject вплив uk_UA
dc.subject маніпуляція uk_UA
dc.subject засоби реклами uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСОБУ ВПЛИВУ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу