dc.contributor.author |
Шеленкова, Наталія Леонідівна |
|
dc.contributor.author |
Косовська, Катерина Федорівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-01T12:50:07Z |
|
dc.date.available |
2023-02-01T12:50:07Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Шеленкова Н. Л., Косовська К. Ф. Психологічна сутність реклами як засобу впливу. The 5 th International scientific and practical conference “Modern science: innovations and prospects” (February 6-8, 2022) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. Рp. 497-499. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15263 |
|
dc.description.abstract |
Аналіз найпоширеніших засобів маніпулювання свідомістю особистості останнім часом часто проводиться у психологічній літературі, і демонструє, що дедалі частіше спостерігається використання маніпулятивних технологій саме у рекламі. |
uk_UA |
dc.publisher |
SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
вплив |
uk_UA |
dc.subject |
маніпуляція |
uk_UA |
dc.subject |
засоби реклами |
uk_UA |
dc.title |
ПСИХОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ РЕКЛАМИ ЯК ЗАСОБУ ВПЛИВУ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |