00 DSpace/Manakin Repository

ПСИХОАНАЛІТИЧНИЙ МЕТОД ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шеленкова, Наталія Леонідівна
dc.date.accessioned 2023-02-01T12:50:29Z
dc.date.available 2023-02-01T12:50:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Шеленкова Н. Л. Психоаналітичний метод психологічного впливу в рекламі. The 11 th International scientific and practical conference “Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects” (April 24-26, 2022) MDPC Publishing, Berlin, Germany. 2022. С.260-262. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15264
dc.description.abstract Реклама здійснює значний психологічний та соціокультурний вплив на споживачів, спонукаючи їх до певних дій. Вона прямо чи опосередковано впливає на споживача, його свідомість і підсвідомість, його думки, погляди, ставлення і, таким чином, формує певну споживчу поведінку. uk_UA
dc.publisher MDPC Publishing, Berlin, Germany. 2022. uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject механізми впливу uk_UA
dc.subject технології впливу uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.title ПСИХОАНАЛІТИЧНИЙ МЕТОД ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМІ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу