dc.contributor.author |
Шеленкова, Наталія Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-01T12:50:29Z |
|
dc.date.available |
2023-02-01T12:50:29Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Шеленкова Н. Л. Психоаналітичний метод психологічного впливу в рекламі. The 11 th International scientific and practical conference “Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects” (April 24-26, 2022) MDPC Publishing, Berlin, Germany. 2022. С.260-262. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15264 |
|
dc.description.abstract |
Реклама здійснює значний психологічний та соціокультурний вплив на споживачів, спонукаючи їх до певних дій. Вона прямо чи опосередковано впливає на споживача, його свідомість і підсвідомість, його думки, погляди, ставлення і, таким чином, формує певну споживчу поведінку. |
uk_UA |
dc.publisher |
MDPC Publishing, Berlin, Germany. 2022. |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
механізми впливу |
uk_UA |
dc.subject |
технології впливу |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.title |
ПСИХОАНАЛІТИЧНИЙ МЕТОД ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМІ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |