Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шеленкова, Наталія Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-01T12:53:25Z | |
dc.date.available | 2023-02-01T12:53:25Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Психодіагностика: методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем за спеціальністю 053 Психологія / Укл. Н.Л. Шеленкова. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Умань, 2022. 53 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15270 | |
dc.description | https://moodle.dls.udpu.edu.ua/course/view.php?id=2889#section-4 | uk_UA |
dc.description.abstract | Методичні рекомендації складено відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 09.07.2018 року № 1/9-434 «Щодо рекомендацій з навчально-методичного забезпечення» і містять пояснювальну записку, перелік навчальної літератури, теми та зміст семінарських занять, завдання для самостійної роботи, індивідуальні навчально-дослідні завдання (вимоги до оформлення та критерії оцінювання), кредитно-модульну систему оцінювання знань здобувачів, контрольні питання до підсумкового контролю. Вивчення дисципліни допоможе студентам орієнтуватися в методах психологічної діагностики, особливостях їх застосування в практичних ситуаціях, у тому числі для проведення психологічних досліджень. Матеріали призначені для здобувачів вищої освіти спеціальності 053 Психологія факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. | uk_UA |
dc.publisher | інтернет-ресурс | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 159.9.072(072); | |
dc.subject | психодіагностика | uk_UA |
dc.subject | навчальна програма | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | навчальний курс | uk_UA |
dc.title | ПСИХОДІАГНОСТИКА: МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |