00 DSpace/Manakin Repository

ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барвінок, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-02-01T13:03:21Z
dc.date.available 2023-02-01T13:03:21Z
dc.date.issued 2022-07-01
dc.identifier.citation Барвінок Н. В. Особливості та значення управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства. Економічні горизонти. 2022. №3(21). С. 21-31. uk_UA
dc.identifier.issn 2616-5236
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15273
dc.description https://doi.org/10.31499/2616-5236 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито суть понять «маркетинг в туризмі», «маркетингова діяльність туристичного підприємства», розглянуто управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства як управлінську діяльність, що пов’язана з плануванням, організацією, координацією, контролем, аудитом і стимулюванням дій з інтенсифікації процесу формування попиту на туристичний продукт та збільшення прибутків туристичного підприємства. Основну увагу зосереджено на виконання функцій маркетингу в туризмі опираючись на специфіку туристичного продукту, що відрізняють продажу туристичного продукту від продажів інших товарів та послуг. Розглянуто основні аспекти туристичного продукту, через які розкривається суть та особливості маркетингової діяльності туристичного підприємства задля розширення ринку продажу. Встановлено, що ефективне управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства, виконання функцій маркетингу, врахування всіх аспектів туристичного продукту, вивчення потреб і вимог клієнтів та конкурентного середовища є важливою складовою для підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства та ринку туристичних послуг. uk_UA
dc.publisher Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;339.138
dc.subject маркетинг в туризмі uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність в туризмі uk_UA
dc.subject управління маркетинговою діяльністю uk_UA
dc.subject функції маркетингу uk_UA
dc.subject аспекти туристичного продукту uk_UA
dc.subject туристичне підприємство uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА uk_UA
dc.title.alternative ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу