dc.contributor.author |
Гончар, Інна Григорівна |
|
dc.contributor.author |
Ісаченко, Вікторія Павлівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-02T07:19:50Z |
|
dc.date.available |
2023-02-02T07:19:50Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Ісаченко В.П., Гончар І.Г. Використання технології SММ (англ. «Social media marketing» – «Маркетинг у соціальних мережах») у сучасній соціальній роботі. Ввічливість. Humanitas, 6, 16–21 С. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15310 |
|
dc.description |
http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/humanitas/article/view/382/343 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто сучасні інноваційні технології соціальної роботи в умовах глобальної цифровізації. Про-аналізовано значення інформації у сучасній професійній діяльності соціального працівника.Розкрито роль комунікації у мережі Інтернет у процесі взаємодії соціального працівника із клієнтом. На основі теоретичного аналізу інформаційних джерел визначено технології SММ, які можуть стати стар-товим майданчиком для соціальної роботи з молоддю.Здійснено аналітичний огляд особливостей соціального обслуговування сімей з дітьми та молоді, які перебува-ють у складних життєвих обставинах, безробітніх громадян, людей похилого віку, осіб з інвалідністю та інших вразливих верств населення в умовах карантину. Визначено особливості традиційних та інноваційних джерел комунікації в умовах карантину. Обґрунтовано необхідність використання ресурсів інтернету та віртуальної взаємодії у професійній діяльності соціального працівника.Проаналізовано проблеми, з якими зіштовхується соціальний працівник у процесі опрацювання та аналізу отриманої інформації. Визначено особливості відбору інтернет-інформації. Визначено критерії об’єктивності висвітлення інформації та ресурси, що спростовують відомості про фей-кові новини. Здійснено спробу тлумачення поняття «блог» у сфері соціальної роботи. Проаналізовано наповненість інформаційним контентом та відповідним віртуальним простором професій-ної діяльності працівників соціальної сфери.З’ясовано, які джерела інформації мають велике значення у системі соціальної роботи. Проаналізовано пози-тивний вплив і негативну роль соціальних мереж у системі соціальної роботи. Розглянуто джерела інформації у процесі ведення індивідуального випадку соціальним працівником |
uk_UA |
dc.publisher |
Ввічливість. Humanitas |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;364.4:[339.138:004] |
|
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
молодь |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна робота |
uk_UA |
dc.subject |
фахівець соціальної сфери |
uk_UA |
dc.subject |
SММ (маркетинг у соціальних мережах) |
uk_UA |
dc.subject |
інформація |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні послуги |
uk_UA |
dc.subject |
джерела комунікації |
uk_UA |
dc.title |
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ SММ (АНГЛ. “SOCIAL MEDIA MARKETING” – «МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ») У СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ SММ (АНГЛ. “SOCIAL MEDIA MARKETING” – «МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ») У СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |