DSpace Repository

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ SММ (АНГЛ. “SOCIAL MEDIA MARKETING” – «МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ») У СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ

Show simple item record

dc.contributor.author Гончар, Інна Григорівна
dc.contributor.author Ісаченко, Вікторія Павлівна
dc.date.accessioned 2023-02-02T07:19:50Z
dc.date.available 2023-02-02T07:19:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ісаченко В.П., Гончар І.Г. Використання технології SММ (англ. «Social media marketing» – «Маркетинг у соціальних мережах») у сучасній соціальній роботі. Ввічливість. Humanitas, 6, 16–21 С. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15310
dc.description http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/humanitas/article/view/382/343 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто сучасні інноваційні технології соціальної роботи в умовах глобальної цифровізації. Про-аналізовано значення інформації у сучасній професійній діяльності соціального працівника.Розкрито роль комунікації у мережі Інтернет у процесі взаємодії соціального працівника із клієнтом. На основі теоретичного аналізу інформаційних джерел визначено технології SММ, які можуть стати стар-товим майданчиком для соціальної роботи з молоддю.Здійснено аналітичний огляд особливостей соціального обслуговування сімей з дітьми та молоді, які перебува-ють у складних життєвих обставинах, безробітніх громадян, людей похилого віку, осіб з інвалідністю та інших вразливих верств населення в умовах карантину. Визначено особливості традиційних та інноваційних джерел комунікації в умовах карантину. Обґрунтовано необхідність використання ресурсів інтернету та віртуальної взаємодії у професійній діяльності соціального працівника.Проаналізовано проблеми, з якими зіштовхується соціальний працівник у процесі опрацювання та аналізу отриманої інформації. Визначено особливості відбору інтернет-інформації. Визначено критерії об’єктивності висвітлення інформації та ресурси, що спростовують відомості про фей-кові новини. Здійснено спробу тлумачення поняття «блог» у сфері соціальної роботи. Проаналізовано наповненість інформаційним контентом та відповідним віртуальним простором професій-ної діяльності працівників соціальної сфери.З’ясовано, які джерела інформації мають велике значення у системі соціальної роботи. Проаналізовано пози-тивний вплив і негативну роль соціальних мереж у системі соціальної роботи. Розглянуто джерела інформації у процесі ведення індивідуального випадку соціальним працівником uk_UA
dc.publisher Ввічливість. Humanitas uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;364.4:[339.138:004]
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject молодь uk_UA
dc.subject соціальна робота uk_UA
dc.subject фахівець соціальної сфери uk_UA
dc.subject SММ (маркетинг у соціальних мережах) uk_UA
dc.subject інформація uk_UA
dc.subject соціальні послуги uk_UA
dc.subject джерела комунікації uk_UA
dc.title ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ SММ (АНГЛ. “SOCIAL MEDIA MARKETING” – «МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ») У СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ uk_UA
dc.title.alternative ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ SММ (АНГЛ. “SOCIAL MEDIA MARKETING” – «МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ») У СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account