Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дудник, Наталка Василівна | |
dc.contributor.author | Безлюдна, Наталія Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-02T07:36:52Z | |
dc.date.available | 2023-02-02T07:36:52Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Безлюдна Н. В., Дудник Н. В.Формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти методом проектів.: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Вип 2,ч.2, 2020. С.6-12 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15314 | |
dc.description | http://znp.udpu.edu.ua/article/view/216178 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано необхідність впровадження методу проєктів як одного з ефективних способів формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти. Наведено причини використання цього методу в навчальному процесі магістрантів. Охарактеризовано вміння, які набуваються майбутніми менеджерами освіти в процесі формування професійно-етичної компетентності за умови реалізації методу проєктів. Акцентовано увагу на перевагах методу проектів у порівнянні з іншими методами. Отримано висновок, що метод проєктів у процесі формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти є однією з інноваційних педагогічних технологій. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | етика | uk_UA |
dc.subject | професійно-етична компетентність | uk_UA |
dc.subject | менеджер освіти | uk_UA |
dc.subject | проєкт | uk_UA |
dc.subject | метод проєктів | uk_UA |
dc.subject | проєктна діяльність | uk_UA |
dc.subject | проєктна технологія | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти методом проектів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |