dc.contributor.author |
Казак, Юлія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-03T10:29:57Z |
|
dc.date.available |
2023-02-03T10:29:57Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Безлюдна В. В., Казак Ю. Ю. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу. Гуманітарні студії: педагогка, психологія, філософія. Київ, 2022. Вип. 1(13). С. 8-15. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
10.31548/hspedagog13(1).2022.8-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15318 |
|
dc.description |
http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/article/view/hspedagog13%281%29.2022.8-15 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на засадах акмеологічного підходу. Актуальність наукового пошуку виявляється в стрімких змінах у суспільстві, які вимагають від фахівців знання іноземної мови. Дослідження поняття «педагогічні умови» базується на умовах його виникнення, функціонування, еволюції й оптимізації. Визначено та деталізовано чинники акмеологічного середовища закладу вищої освіти. Охарактеризовано доцільність упровадження акмеологічного підходу в освітню діяльність. Досліджено складне та багатовимірне акмеологічне середовище закладу вищої освіти з точки зору підгрунтя для професійного розвитку майбутнього вчителя. На основі аналізу наукової літератури та власного досвіду авторів обгрунтовано термін «мотивація досягнень», як необхідну передумову підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу. Роз’яснено сутність та необхідність набуття ключових компетентностей та вмінь, визначених для загальноєвропейського освітнього простору, зосереджено увагу на релевантних для них групах компетентностей з точки зору акмеологічного підходу до підготовки майбутніх учителів німецької мови. Обгрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови у закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу: створення акмеологічного середовища; мотивація майбутніх вчителів німецької мови на досягнення; сприяння проєктуванню індивідуальної освітньої траєкторії й траєкторії особистісного розвитку; розвиток здатності до об'єктивної самооцінки. |
uk_UA |
dc.publisher |
Національний університет біоресурсів і природокористування України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:811.112.2 |
|
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
акмеологічний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація досягнень |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі німецької мови |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |