dc.contributor.author |
Пачева, Наталія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-09T12:23:02Z |
|
dc.date.available |
2023-02-09T12:23:02Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-17 |
|
dc.identifier.citation |
Пачева Н. О. Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти та молодих учених (м. Умань, 17 листоп. 2022 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Навч.-наук. ін-т економіки та бізнес-освіти [та ін.] ; [голов. ред. Слатвінський М. А. ; редкол. Слатвінська Л. А., Чвертко Л. А., Джога О. В., Благополучна А. Г. Умань : Візаві, 2022. С. 141-143. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Ринкові умови диктують зміни в системі управління підприємством. Не так давно, підприємства пріоритетом вважали виробництво, проте нині ситуація інша – магістральним орієнтиром стало максимальне задоволення потреб споживача продукції / послуг. Тому сполучником між підприємством, управлінням та потенційним споживачем товарів чи послуг стає маркетингова діяльність підприємства. Підприємства, які переорієнтувалися на ринок та здійснюють ефективне управління на маркетингових засадах, є найбільш конкурентоспроможними, що в кінцевому підсумку сприяє досягненню стратегічних конкурентних цілей. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ: "Візаві" |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
управління підприємством |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
організація |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічне управління |
uk_UA |
dc.subject |
конкуренція |
uk_UA |
dc.title |
Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |