00 DSpace/Manakin Repository

Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пачева, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-02-09T12:23:02Z
dc.date.available 2023-02-09T12:23:02Z
dc.date.issued 2022-11-17
dc.identifier.citation Пачева Н. О. Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти та молодих учених (м. Умань, 17 листоп. 2022 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Навч.-наук. ін-т економіки та бізнес-освіти [та ін.] ; [голов. ред. Слатвінський М. А. ; редкол. Слатвінська Л. А., Чвертко Л. А., Джога О. В., Благополучна А. Г. Умань : Візаві, 2022. С. 141-143. uk_UA
dc.description.abstract Ринкові умови диктують зміни в системі управління підприємством. Не так давно, підприємства пріоритетом вважали виробництво, проте нині ситуація інша – магістральним орієнтиром стало максимальне задоволення потреб споживача продукції / послуг. Тому сполучником між підприємством, управлінням та потенційним споживачем товарів чи послуг стає маркетингова діяльність підприємства. Підприємства, які переорієнтувалися на ринок та здійснюють ефективне управління на маркетингових засадах, є найбільш конкурентоспроможними, що в кінцевому підсумку сприяє досягненню стратегічних конкурентних цілей. uk_UA
dc.publisher ВПЦ: "Візаві" uk_UA
dc.subject стратегічний маркетинг uk_UA
dc.subject управління підприємством uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject стратегічне управління uk_UA
dc.subject конкуренція uk_UA
dc.title Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу