dc.contributor.author |
Гарбар, Світлана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-27T07:28:43Z |
|
dc.date.available |
2023-03-27T07:28:43Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2021. Випуск 1 (48). С. 83-88. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
https://doi.org/10.24144/2524-0609.2021.48.83-87 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15335 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність дослідження зумовлюється важливістю періоду дошкільного дитинства у вихованні і навчанні дитини та створенні умов і передумов для гармонійного, повноцінного її розвитку. Безпосередній контакт дитини із електронними засобами інформації визначає вплив інформаційно-екранної культури на виховання та навчання дошкільника. Метою статті є аналіз впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток особистості дитини та виокремлення педагогічних умов використання мультиплікаційних фільмів для виховання та навчання дітей дошкільного віку. Методи дослідження: теоретичні (аналіз літератури з проблем дослідження), емпіричні (анкетування, бесіди, педагогічні спостереження, створення спеціальних діагностичних ситуацій). З’ясовано, що мультиплікаційні фільми виконують неабияку виховну, пізнавальну, розвивальну та навчальну функції. Визначено основні педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку. Запропоновано систему тематичного планування перегляду мультиплікаційних фільмів для дітей дошкільного віку, яка передбачає три етапи роботи: підготовчий, переглядовий, рефлексивний. Експериментально обґрунтовано доцільність використання мультиплікаційних фільмів як засобу виховання та навчання дітей дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.publisher |
Ужгородський національний університет, 2021 |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
мультиплікації |
uk_UA |
dc.subject |
критерії |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Педагогічні умови використання мультиплікаційних фільмів у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |