dc.contributor.author |
Іщенко, Людмила Валентинівна |
|
dc.contributor.author |
Підлипняк, Ірина Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-27T07:28:56Z |
|
dc.date.available |
2023-03-27T07:28:56Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Іщенко Л. В., Підлипняк І. Ю. Формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку засобами ейдетики. Psychology and pedagogy as sciences for the development of the cultural potential of modern society : Scientific monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022. С. 148–194. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15336 |
|
dc.description |
http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/download/210/5817/12163-1?inline=1 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У монографії представлено теоретичне узагальнення актуального нині питання формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку засобами ейдетики. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності використання ейдетичних засобів у формуванні логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку. Відповідно до теми та мети дослідження визначено такі завдання: схарактеризувати стан проблеми логіко-математичної компетентності у дітей дошкільного віку в теорії і практиці дошкільної освіти; розкрити сутність і структуру феномена «логіко-математичний розвиток», «логіко-математична компетентність», «ейдетика»; розробити критеріїоцінювання та показники їх прояву в дітей дошкільного віку, схарактеризувати рівні сформованості логіко-математичних понять у дітей дошкільного віку у процесі пізнавальної діяльності; розкрити та апробувати ефективні форми, методи та засоби формування логікоматематичної компетентності. У монографії досліджено використання елементів ейдетики у формування логіко-математичної компетентності. Розкрито роль прийомів ейдетики у покращенні пам’яті, мислення. Наведено характеристику елементів та прийомів ейдетики, які можуть використовуватися для формування логіко-математичної компетенції дітей дошкільного віку. Визначено мету та завдання ейдетики на заняттях з формування елементарних математичних уявлень дошкільників. З’ясовано, що одним із інноваційних засобів ефективного формування логіко-математичної компетентності у дітей дошкільного віку виступають ейдетичні техніки та засоби, використання яких набуває все більшої актуальності серед педагогів у закладів дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.publisher |
«Baltija Publishing» |
uk_UA |
dc.subject |
заклад дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
ейдетика |
uk_UA |
dc.subject |
математична компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
старші дошкільники |
uk_UA |
dc.title |
Формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку засобами ейдетики |
uk_UA |
dc.type |
Book chapter |
uk_UA |