DSpace Repository

Технології Mind-Fitness як засіб розвитку когнітивної сфери у дітей дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Підлипняк, Ірина Юріївна
dc.date.accessioned 2023-03-27T07:29:31Z
dc.date.available 2023-03-27T07:29:31Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Підлипняк І. Ю. Технології Mind-Fitness як засіб розвитку когнітивної сфери у дітей дошкільного віку. Věda a perspektivy. № 8(15). 2022. С. 123–134. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15337
dc.description.abstract У статі проаналізовано теоретичні засади вивчення проблеми когнітивної сфери у дітей дошкільного віку в науковій психолого-пед агогічній літературі. Розглянуто взаємозв’язок пізнавальних процесівяк структуру когнітивної сфери дітей дошкільного віку, розкрито технології Mind-fitnessяк засобу розвитку когнітивної сфери у дітей дошкільного віку.Визначено, що когнітивна сфера особистості включає в себе зв’язок таких пізнавальних процесів, як сприйняття, відчуття, увага, пам’ять, мислення та уява. Відмічено, що когнітивний розвиток виступає як природний процес, що протікає під впливом різних соціокультурних і педагогічних детермінант, та як експериментальний процес, принциповим у якому є з’ясування ставлення засобів проектування когнітивного розвитку до його механізмів. У міру того як дитина дорослішає й розумові завдання стають складнішими, дуже важливо, щоб основні навички їх вирішення були присутні та функціонували належним чином, тому слід пам’ятати, що розвиток когнітивних здібностей є ключем до високих досягнень у навчанні. Обґрунтовано, що розвиваючи когнітивні навички, ми допомагаємо мозку швидше та ефективніше обробити, зрозуміти та завершити процес опрацювання інформації. Кожна когнітивна навичка відображає різний підхід, який використовує мозок для ефективного тлумачення та використання інформації. І саме з метою допомогти дітям розвивати мислення та його гнучкість, уяву тафантазію, нестандартно та креативно підходити до вирішення завдань, аналізувати інформацію і в подальшому інтегрувати отримані знання ми використовуємо технології Mind-fitness. uk_UA
dc.publisher Věda a perspektivy uk_UA
dc.subject когнітивна сфера uk_UA
dc.subject дошкільний вік uk_UA
dc.subject технології Mind-fitness uk_UA
dc.subject технології uk_UA
dc.title Технології Mind-Fitness як засіб розвитку когнітивної сфери у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account