DSpace Repository

Підготовка майбутніх фахівців з дошкільної освіти до інноваційної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Підлипняк, Ірина Юріївна
dc.date.accessioned 2023-03-27T07:29:42Z
dc.date.available 2023-03-27T07:29:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Підлипняк І. Ю. Підготовка майбутніх фахівців з дошкільної освіти до інноваційної діяльності. Acta Paedagogica Volynienses. (2). 2022. С. 30–36. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15338
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано про-блему підготовки вихователів до використання інноваційних технологій і запропоновано її системне розв’язання, що уможливлює удосконалення формування змісту та педагогічного інструментарію професійної підготовки фахівців. Акцентовано увагу на особливостях реалізації інновацій в дошкільній освіті; окреслено вимоги до вихо-вателів дошкільних закладів у контексті реалізації ними освітніх інновацій; виявлено сучасні тенденції підготов-ки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до інноваційної педагогічної діяльності в зарубіжній теорії і практиці. Визначено провідну роль новітніх технологій у практиці дошкільної освіти та доцільність їх використання фахівцями дошкільної освіти.Окреслено напрями вдосконалення змісту підготовки майбутнього вихователя до реалізації сучасних техно-логій у закладах дошкільної освіти.Отже, одне з найважливіших завдань, що стоїть сьогодні перед закладом вищої освіти – підготовка фахівця, здатного здійснювати інноваційну професійну діяльність. Особливо актуальною ця проблема є в аспекті під-готовки педагогів для системи дошкільної освіти. Особливості реалізації інновацій у дошкільній освіті, ґрун-товність вимог до вихователів дошкільних закладів, які є віддзеркаленням їхньої здатності до розроблення, апробації, впровадження і застосування педагогічних інновацій, вимагають організації спеціальної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до інноваційної педагогічної діяльності. Формування готовності до інно-ваційної педагогічної діяльності має розпочинатися вже на етапі фахової підготовки фахівців у закладах вищої педагогічної освіти, що вимагає проектування і практичної реалізації відповідної системи підготовки майбутніх педагогів до інноваційної педагогічної діяльності з урахуванням напряму підготовки та спеціальності. uk_UA
dc.publisher Věda a perspektivy uk_UA
dc.subject майбутні фахівці з дошкільної освіти uk_UA
dc.subject інноваційні технологі uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject зміст підготовки uk_UA
dc.title Підготовка майбутніх фахівців з дошкільної освіти до інноваційної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account