dc.description.abstract |
У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Проаналізовано про-блему підготовки вихователів до використання інноваційних технологій і запропоновано її системне розв’язання, що уможливлює удосконалення формування змісту та педагогічного інструментарію професійної підготовки фахівців. Акцентовано увагу на особливостях реалізації інновацій в дошкільній освіті; окреслено вимоги до вихо-вателів дошкільних закладів у контексті реалізації ними освітніх інновацій; виявлено сучасні тенденції підготов-ки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до інноваційної педагогічної діяльності в зарубіжній теорії і практиці. Визначено провідну роль новітніх технологій у практиці дошкільної освіти та доцільність їх використання фахівцями дошкільної освіти.Окреслено напрями вдосконалення змісту підготовки майбутнього вихователя до реалізації сучасних техно-логій у закладах дошкільної освіти.Отже, одне з найважливіших завдань, що стоїть сьогодні перед закладом вищої освіти – підготовка фахівця, здатного здійснювати інноваційну професійну діяльність. Особливо актуальною ця проблема є в аспекті під-готовки педагогів для системи дошкільної освіти. Особливості реалізації інновацій у дошкільній освіті, ґрун-товність вимог до вихователів дошкільних закладів, які є віддзеркаленням їхньої здатності до розроблення, апробації, впровадження і застосування педагогічних інновацій, вимагають організації спеціальної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до інноваційної педагогічної діяльності. Формування готовності до інно-ваційної педагогічної діяльності має розпочинатися вже на етапі фахової підготовки фахівців у закладах вищої педагогічної освіти, що вимагає проектування і практичної реалізації відповідної системи підготовки майбутніх педагогів до інноваційної педагогічної діяльності з урахуванням напряму підготовки та спеціальності. |
uk_UA |