00 DSpace/Manakin Repository

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ЗАПОРУКА ЯКІСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМАНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабій, Інна Володимирівна
dc.contributor.author Бутенко, Ольга Григорівна
dc.date.accessioned 2023-03-27T07:35:37Z
dc.date.available 2023-03-27T07:35:37Z
dc.date.issued 2022-12
dc.identifier.citation Бутенко О.Г., Бабій І.В. Академічна доброчесність як запорука якісної вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини // «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)». 2022 . № 13(18) 2022. С. 82-93. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15342
dc.description https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-13(18)-82-93 uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена висвітленню основних векторів реалізації принципів академічної доброчесності як складника внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (УДПУ імені Павла Тичини). uk_UA
dc.description.abstract З’ясовано, що нині в УДПУ імені Павла Тичини формуються нові підходи і механізми провадження освітньої діяльності. На університетському рівні розроблено і затверджено низку документів, що регламентують використання різних механізмів і процедур забезпечення якісної освіти (Етичний кодекс науково-педагогічних та педагогічних працівників, Кодекс академічної доброчесності, Положення про запобігання та виявлення академічного плагіату, Положення про контроль та оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти, Положення про забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти, Положення про випускні кваліфікаційні роботи та ін.). Загальними принципами академічної доброчесності, якими мають керуватися учасники освітнього процесу УДПУ імені Павла Тичини, є: принцип законності, принцип чесності та порядності, принцип поваги, принцип справедливості, принцип взаємної довіри та взаємоповаги, принцип відповідальності, принцип компетентності й професіоналізму, принцип прозорості. Дотримання зазначених принципів має бути справою доброчесності всіх без винятку членів університетської спільноти. uk_UA
dc.publisher Видавнича група «Наукові перспективи» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 378.014.6:378.4(477.46-21)УДПУ]:[37.013:17.0];
dc.subject академічна доброчесність, академічна недоброчесність, вища освіта, якість освіти, плагіат, моніторинг якості освіти, внутрішнє забезпечення якості вищої освіти. uk_UA
dc.title АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ЗАПОРУКА ЯКІСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМАНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ uk_UA
dc.title.alternative АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ЗАПОРУКА ЯКІСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМАНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу