dc.contributor.author |
Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-27T07:35:46Z |
|
dc.date.available |
2023-03-27T07:35:46Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Трофаїла Н.Д. Психолого - педагогічні основи навчання іноземної мови дітей дошкільного віку. Acta Paedagogiсa Volynienses (5), 2022. С. 15–19 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2786-4707 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15343 |
|
dc.description.abstract |
У статті визначено та обґрунтовано психолого-педагогічні умови, які забезпечують ефективність виховання інтересу у дітей дошкільного віку до вивчення іноземної мови, а саме: урахування педагогом вікових та індивідуальних особливостей дошкільників і забезпечення диференційованого підходу в процесі навчання дітей іноземних мов; надання комунікативної спрямованості процесу навчання дітей іноземних мов; поєднання традиційних і нетрадиційних форм, ігрових методів організації навчальної діяльності дітей; позитивне підкріплення вихователем успіхів дитини у вивченні іноземних мов. Проаналізовано важливість та необхідність навчання дітей дошкільного віку іноземної мови, визначено цілі навчання, представлено організацію та деякі методичні аспекти навчання дітей у закладах дошкільної освіти. Охарактеризовано переваги раннього навчання дошкільників іноземної мови, адже на ранній щаблі іноземна мова покликана і повинна вирішити більш важливу мету, ніж тільки придбання певних практичних навичок і вмінь. |
uk_UA |
dc.publisher |
Acta Paedagogica Volynienses |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.015.3:[373.2.016:81'243] |
|
dc.subject |
інтерес до вивчення іноземних мов |
uk_UA |
dc.subject |
методичні аспекти навчання |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.title |
PSYCHOLOGICAL - PEDAGOGICAL BASIS OF TEACHING A FOREIGN LANGUAGE TO PRESCHOOL CHILDREN |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |