00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток критичного мислення у дітей молодшого шкільного віку мовно-літературної освітньої галузі засобами інноваційних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дука, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-03-27T07:37:33Z
dc.date.available 2023-03-27T07:37:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Дука Т. М. Розвиток критичного мислення у дітей молодшого шкільного віку мовно-літературної освітньої галузі засобами інноваційних технологій. Acta Paedagogica Volynienses. (4). 2022. С. 9–15. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15346
dc.description.abstract У статті з’ясовано, що критичне мислення є однією з ключових компетентностей та відображає всі головні закономірності дефініції «мислення». Визначено, що формування особистості, яка зуміє реалізувати це немож-ливе без розвитку в неї критичного мислення з дитячих років. Встановлено, що основними ознаками критичного мислення та їх вияв у реальній життєдіяльності людини, зокрема, здатність людини самостійно аналізувати інформацію, визначати її сутність, порівнювати з іншою інформацією і робити власні висновки; вміння бачи-ти помилки або логічні порушення в аргументації партнерів та в інших джерелах інформації. Узагальнено, що сучасні діти мають бути здатними сприймати фактичний матеріал, ретельно і критично аналізувати його, доповнювати власними дослідженнями, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, синтезувати власні тверджен-ня, тобто коли діти вчаться мислити критично, вони вчаться оцінювати результати своїх мислительних про-цесів – наскільки правильне прийняте нами рішення чи наскільки вдало справились із поставленим завданням, адже нині розвиток сучасної дитини здійснюється з урахуванням компетентнісного підходу, у відповідності до діючої нормативної бази. Зокрема, обґрунтовано, що використання технології з розвитку критичного мислення сприяє ефективнішому засвоєнню знань, адже інтерактивність методики спрямована не на запам’ятовування, а на вдумливий процес пізнання, на постановку проблеми та пошуки її вирішення. Встановлено, що серед освіт-ніх завдань першочерговим є формування свідомої особистості, її інтелектуального розвитку, інтелектуальної сприйнятливості (здатності до засвоєння нової інформації; інтелектуальної рухливості, гнучкості мислення, які в сучасному світі) є суттєвою умовою відносно безболісної адаптації особистості до життєвих обставин, що постійно змінюються. uk_UA
dc.publisher Acta Paedagogica Volynienses. uk_UA
dc.subject критичне мислення uk_UA
dc.subject діти молодшого шкільного віку uk_UA
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.subject технології uk_UA
dc.title Розвиток критичного мислення у дітей молодшого шкільного віку мовно-літературної освітньої галузі засобами інноваційних технологій uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу