00 DSpace/Manakin Repository

Академічна доброчесність як запорука якісної вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бутенко, Ольга Григорівна
dc.contributor.author Бабій, Інна Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-03-27T07:37:45Z
dc.date.available 2023-03-27T07:37:45Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бутенко О. Г., Бабій І. В. Академічна доброчесність як запорука якісної вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 13 (18). 2022 С. 82–93. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15347
dc.description.abstract Стаття присвячена висвітленнюосновних векторів реалізації принципів академічної доброчесності як складника внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (УДПУ імені Павла Тичини).З’ясовано, що нині в УДПУ імені Павла Тичини формуються нові підходи і механізми провадження освітньої діяльності. На університетському рівні розроблено і затверджено низку документів, що регламентують використання різних механізмів і процедур забезпечення якісної освіти (Етичний кодекс науково-педагогічних та педагогічних працівників, Кодекс акад емічної доброчесності, Положення про запобігання та виявлення академічного плагіату, Положення про контроль та оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти, Положення про забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти, Положенняпро випускні кваліфікаційні роботи та ін.). Загальними принципами академічної доброчесності, якими мають керуватися учасники освітнього процесу УДПУ імені Павла Тичини, є: принцип законності, принцип чесності та порядності, принцип поваги, принцип справедливості, принцип взаємної довіри та взаємоповаги, принцип відповідальності, принцип компетентності й професіоналізму, принцип прозорості. Дотримання зазначених принципів має бути справою доброчесності всіх без винятку членів університетської спільноти. Основними видами порушень академічної доброчесності в університеті визнано: академічний плагіат, корупція, необ’єктивне оцінювання, несанкціонована співпраця, обман, списування, фабрикація, фальсифікація, хабарництво, шахрайство). Також передбачено академічну відповідальність за кожний вид порушення.Доведено, що порушення принципів доброчесності учасниками освітнього процесу знищує систему освіти, повністю руйнує репутацію вишу, демотивуєстаранних у навчанні здобувачів вищої освіти, призводить до невизнання дипломів на вітчизняному та світовому рівнях і неконкурентоспроможності випускників на ринку праці.Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини буде і надалі посилювати вимоги щодо забезпечення академічної доброчесності, тим самим забезпечуючи якісну вищу освіту та підтверджуючи репутацію престижного, потужного, конкурентоспроможного вишу не лише у вітчизняному, й світовому освітянському просторі. uk_UA
dc.publisher Журнал «Перспективи та інновації науки» uk_UA
dc.subject академічна доброчесність uk_UA
dc.subject академічна недоброчесність uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject якість освіти uk_UA
dc.subject плагіат uk_UA
dc.subject моніторинг якості освіти uk_UA
dc.subject внутрішнє забезпечення якості вищої освіти uk_UA
dc.title Академічна доброчесність як запорука якісної вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу