Abstract:
У статті висвітлена проблема підготовки майбутніх вихователів до застосування інноваційних техноло- гій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Розглядається необхідність використання іннова- ційних технологій у навчанні майбутніх вихователів, що підвищує рівень їх професійних якостей та про- фесійну компетенцію, щодо емоційного розвитку ді- тей дошкільного віку. Дається визначення поняття «інновація», «інноваційні педагогічні технології». Роз- крито важливість застосування інноваційних педа- гогічних технологій та проаналізовано можливості їх впровадження у навчальний процес вищих педа- гогічних закладів освіти, адже одним з найважливі- ших стратегічних завдань на сьогоднішньому етапі модернізації вищої освіти України є забезпечення якості підготовки спеціалістів на рівні міжнародних стандартів. Розкриваються основні методологічні вимоги, яким повинна відповідати педагогічна тех- нологія, а також аналізуються основні групи іннова- ційних педагогічних технологій.