DSpace Repository

Інноваційні методи підтримки процесів розвитку артистизму здобувачів вищої освіти мистецьких спеціальностей в умовах дистанційного навчання (хорове диригування).

Show simple item record

dc.contributor.author Козій, Ольга Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-06-15T08:46:01Z
dc.date.available 2023-06-15T08:46:01Z
dc.date.issued 2023-05-01
dc.identifier.citation Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 60. Том 2. С. 261-266. uk_UA
dc.identifier.issn ISSN 2308-4863 (Online)
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15419
dc.description aphn-journal.in.ua uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена актуальній проблемі сьогодення – пошуку інструментів забезпечення якості надання освітніх послуг здобувачам освіти мистецьких спеціальностей в умовах дистанційного навчання. Сучасна мистецька освіта потребує впровадження інноваційних методів для забезпечення якості підготовки фахівців нової генерації. Зокрема, у статті охарактеризовано та проаналізовано сучасні інноваційні методи підтримки процесів розвитку артистизму здобувачів вищої освіти мистецьких спеціальностей в умовах дистанційного навчання під час вивчення предмету «Хорове диригування» та їх значення у формуванні артистизму, як необхідної складової професійної компетенції майбутніх учителів музичного мистецтва. Детально розглядаються складові артистизму диригента та на основі цих складових запропоновані інноваційні методи його розвитку під час роботи над художнім образом у класі «Хорового диригування». Артистизм розглядається як компонент готовності до практичної роботи з хором. Мета статті полягає у пошуку інноваційних методів та засобів розвитку артистизму, висвітленні практичних аспектів розвитку артистизму здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання. Зокрема, вказано, що використання ілюстративного, репродуктивного, порівняльного, аналітичного, пошукового, дискусійного методів в класі диригування дає змогу розвивати конструктивно-критичне мислення, артистичні здібності, власний творчий почерк студента і пошук власного стилю диригентського виконання. Автор зазначає, що в професійній підготовці майбутнього вчителя мистецьких дисциплін артистизм є невід’ємною складовою професійної компетентності. Впроваджуючи інноваційні методи до навчально-виховного процесу необхідно стимулювати здобувачів освіти до ефективної самостійної роботи, яка удосконалює знання, уміння й навички, знаходити методи заохочення для професійного зростання майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. uk_UA
dc.publisher Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018:373.011.3-051:7]:378.018.43:001.895(045)
dc.subject артистизм, міміка, інноваційні методи, дистанційне навчання, здобувачі вищої освіти, хорове диригування. uk_UA
dc.subject artistry, mimicry, innovative methods, distance learning, students of higher education, choral conducting. uk_UA
dc.title Інноваційні методи підтримки процесів розвитку артистизму здобувачів вищої освіти мистецьких спеціальностей в умовах дистанційного навчання (хорове диригування). uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account