Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бержанір, Анатолій Леонідович | |
dc.date.accessioned | 2023-06-22T07:34:41Z | |
dc.date.available | 2023-06-22T07:34:41Z | |
dc.date.issued | 2023-05-31 | |
dc.identifier.citation | Бержанір А. Л. Філософсько-методологічні аспекти освіти як чинника суспільного розвитку. Вісник науки та освіти. Серія «Педагогіка». 2023. № 5(11). С. 383–392 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-6165 Online | |
dc.identifier.other | УДК 001.32:1 /3](477)(02) | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15442 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено сутнісні характеристики філософсько-методологічних аспектів освіти як важливого чинника суспільного розвитку та її вплив на соціально-економічні та духовно-ціннісні трансформації. На основі аналізу освітнього простору визначено змістовну та організаційну структуру системи освіти як цілісного педагогічного процесу формування особистості. Вивчено пріоритети розвитку освітнього комплексу, реалізація яких обумовить забезпечення конституційних гарантій доступності та рівності прав громадян на отримання освіти.Обгрунтовано завдання філософії освіти із визначення базових цілей, напрямів, моделей функціонування освітніх та виховних інститутів, головних якостей сучасної або перспективної освітньої системи. | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | суспільний розвиток | uk_UA |
dc.subject | філософсько-методологічні аспекти | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | інноваційність освіти | uk_UA |
dc.title | Філософсько-методологічні аспекти освіти як чинника суспільного розвитку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |