00 DSpace/Manakin Repository

Філософсько-методологічні аспекти освіти як чинника суспільного розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бержанір, Анатолій Леонідович
dc.date.accessioned 2023-06-22T07:34:41Z
dc.date.available 2023-06-22T07:34:41Z
dc.date.issued 2023-05-31
dc.identifier.citation Бержанір А. Л. Філософсько-методологічні аспекти освіти як чинника суспільного розвитку. Вісник науки та освіти. Серія «Педагогіка». 2023. № 5(11). С. 383–392 uk_UA
dc.identifier.issn 2786-6165 Online
dc.identifier.other УДК 001.32:1 /3](477)(02)
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15442
dc.description.abstract У статті досліджено сутнісні характеристики філософсько-методологічних аспектів освіти як важливого чинника суспільного розвитку та її вплив на соціально-економічні та духовно-ціннісні трансформації. На основі аналізу освітнього простору визначено змістовну та організаційну структуру системи освіти як цілісного педагогічного процесу формування особистості. Вивчено пріоритети розвитку освітнього комплексу, реалізація яких обумовить забезпечення конституційних гарантій доступності та рівності прав громадян на отримання освіти.Обгрунтовано завдання філософії освіти із визначення базових цілей, напрямів, моделей функціонування освітніх та виховних інститутів, головних якостей сучасної або перспективної освітньої системи. uk_UA
dc.publisher Видавнича група «Наукові перспективи» uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject суспільний розвиток uk_UA
dc.subject філософсько-методологічні аспекти uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject виховання uk_UA
dc.subject філософія освіти uk_UA
dc.subject інноваційність освіти uk_UA
dc.title Філософсько-методологічні аспекти освіти як чинника суспільного розвитку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу