DSpace Repository

Філософсько-діалектичні засади підготовки здобувачів PhD програм до інноваційної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Бержанір, Анатолій Леонідович
dc.date.accessioned 2023-06-22T07:35:47Z
dc.date.available 2023-06-22T07:35:47Z
dc.date.issued 2023-05-01
dc.identifier.citation Бержанір А. Л. Філософсько-діалектичні засади підготовки здобувачів PhD програм до інноваційної діяльності. Вісник науки та освіти. Серія «Педагогіка». 2023. № 4(10). С. 314–323. uk_UA
dc.identifier.issn 2786-6165 Online
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15446
dc.description.abstract У статті показано сутність філософсько-діалектичних засад підготовки здобувачів PhD програм до інновацій. Доведено, що освітньо-наукові програми необхідно спрямовувати на формування інноваційного способу мислення і поведінки майбутніх науково-педагогічних працівників. діяльності як необхідної передумови ефективного використання педагогічного і наукового потенціалів для забезпечення перспективних напрямків розвитку науки та освіти. Встановлено, що фундаментальна теоретична і практична підготовка науково-педагогічних кадрів є системним і цілеспрямованим та відносно самостійним процесом. Досліджено філософську інтерпретаціяю інноваційної діяльності у розумінні духовно-діяльнісного феномену з творчою, інформаційноенергетичною сутністю, який втілює у собі потреби, волю, інтереси, можливості, ресурси особистостей, наукових і педагогічних колективів, суспільства у цілому. Обгрунтовано діадектичний підхід до розуміння інноваційної педагогічної діяльності, який передбачає на основі сформованих у науково-педагогічних працівників професійних компетентностей поєднання професійності, фаховості з їх уміннями вирішувати нестандартні проблеми освітнього процесу, творчістю у наукових пошуках. uk_UA
dc.publisher Видавнича група «Наукові перспективи» uk_UA
dc.subject філософсько-діалектичні засади uk_UA
dc.subject здобувачі PhD програм uk_UA
dc.subject інноваційна діяльність uk_UA
dc.subject освітньо-наукова програма uk_UA
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject педагогічні інновації uk_UA
dc.subject наукове пізнання uk_UA
dc.title Філософсько-діалектичні засади підготовки здобувачів PhD програм до інноваційної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account