dc.contributor.author |
Бержанір, Анатолій Леонідович |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-22T07:35:47Z |
|
dc.date.available |
2023-06-22T07:35:47Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-01 |
|
dc.identifier.citation |
Бержанір А. Л. Філософсько-діалектичні засади підготовки здобувачів PhD програм до інноваційної діяльності. Вісник науки та освіти. Серія «Педагогіка». 2023. № 4(10). С. 314–323. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2786-6165 Online |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15446 |
|
dc.description.abstract |
У статті показано сутність філософсько-діалектичних засад підготовки здобувачів PhD програм до інновацій. Доведено, що освітньо-наукові програми необхідно спрямовувати на формування інноваційного способу мислення і поведінки майбутніх науково-педагогічних працівників. діяльності як необхідної передумови ефективного використання педагогічного і наукового потенціалів для забезпечення перспективних напрямків розвитку науки та освіти. Встановлено, що фундаментальна теоретична і практична підготовка науково-педагогічних кадрів є системним і цілеспрямованим та відносно самостійним процесом. Досліджено філософську інтерпретаціяю інноваційної діяльності у розумінні духовно-діяльнісного феномену з творчою, інформаційноенергетичною сутністю, який втілює у собі потреби, волю, інтереси, можливості, ресурси особистостей, наукових і педагогічних колективів, суспільства у цілому. Обгрунтовано діадектичний підхід до розуміння інноваційної педагогічної діяльності, який передбачає на основі сформованих у науково-педагогічних працівників професійних компетентностей поєднання професійності, фаховості з їх уміннями вирішувати нестандартні проблеми освітнього процесу, творчістю у наукових пошуках. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавнича група «Наукові перспективи» |
uk_UA |
dc.subject |
філософсько-діалектичні засади |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі PhD програм |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
освітньо-наукова програма |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні інновації |
uk_UA |
dc.subject |
наукове пізнання |
uk_UA |
dc.title |
Філософсько-діалектичні засади підготовки здобувачів PhD програм до інноваційної діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |